Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с педала на съединителя

    Здравейте колеги,от няколко дена забелязвам много голям луфт в педала на съединителя,но нямам идея от какво може да е.Някой ако ме насочи от какво е проблема ще бъда много благодарен.Колата е 166 2.4 1999г.Поздрави

  • #2
    помпи или чарколяците по самият педал
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      При мене стана така и се оказа гуменият тампон на самата помпа - тази на педала. Няколко дена след като го смених хода на педала падна отново и в крайна сметка се оказа, че помпата е заминала. Дано при теб е само тампона...
      Алфа...всичко друго е компромис!
      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

      Comment


      • #4
        А дано

        Comment


        • #5
          И така днес смених горната помпа,луфта изчезна,скоростите влизат перфектно,но се появи друг проблем-съединителя започна да отделя много високо.Интересно ми е дали има някакъв реглаж?

          Comment


          • #6
            Няма реглаж. Вероятно си бил свикнал да отделя ниско и сега, когато е нормално, ти се струва високо.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от daniseat Покажи съобщение
              И така днес смених горната помпа,луфта изчезна,скоростите влизат перфектно,но се появи друг проблем-съединителя започна да отделя много високо.Интересно ми е дали има някакъв реглаж?
              При мен нямаше промяна след смяна на помпите и съединител- отделя ниско. Аз мразя да ми отделя високо.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Няма реглаж. Вероятно си бил свикнал да отделя ниско и сега, когато е нормално, ти се струва високо.
                Абе не е нормално,почти най-горе е.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от daniseat Покажи съобщение
                  Абе не е нормално,почти най-горе е.
                  Освен да има въздух. Тази помпа се обезвъздушава трудно. След смяната я обезвъздушавах периодично поне месец
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Ако има въздух, ще отделя ниско а не високо.

                    Виж нещо при монтажа на помпата да не си елиминирал по някакъв начин празния ход на педала.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Карай така, ще свикнеш...
                      Освен съединителят да е на свършване вече
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                        Карай така, ще свикнеш...
                        Освен съединителят да е на свършване вече
                        Ще свикна,ама с това че е на свършване по-трудно ще свикна

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от daniseat Покажи съобщение
                          Ще свикна,ама с това че е на свършване по-трудно ще свикна
                          Хода на педала не се променя, когато феродото свърши.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment

                          Working...
                          X